06/03/2024
Nou club de lectura de Divulgació Científica
A la Biblioteca Central Tecla Sala

Si t'agrada la divulgació científica i els llibres, això t'interessa!
Arriba un nou Club de lectura de #DivulgacióCientífica a #LHospitalet!

Punt de trobada per parlar de ciència i de les seves implicacions al voltant de la lectura de llibres de temàtiques diverses: Evolució humana, Neurociència, Canvi climàtic, Astronomia...

Per participar en aquest club de lectura no cal tenir formació acadèmica ni experiència professional en àmbits científics. Només tenir curiositat i esperit crític i ganes d’aprendre entre iguals.

Les sessions del club de lectura són trimestrals i a cada reunió es comenta un llibre diferent. No és obligatori assistir a totes les sessions dels club que es faran durant l’any. Pots apuntar-te a la sessió del llibre que t’interessi més, o que et vagi millor.

1a sessió:
"La vida contada por un sapiens a un neandertal" de Juan José Millás i Juan Luis Arsuaga.
El 15 de maig, a las 18.30 hores, a la Biblioteca Central Tecla Sala.

#LHCiència