08/04/2024
Llegim el riu: Anem d'excursió al riu Llobregat!
Ciència ciutadana a la conca del riu Llobregat

Llegim el riu és un projecte que es fonamenta en la ciència ciutadana (recerca participativa) a l’entorn del riu Llobregat per afavorir el coneixement d’aquest espai i la col·laboració de la ciutadania en la seva protecció. Està impulsat i coordinat per la Gerència de Serveis de Biblioteques i la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona.

Anem d'excursió al riu Llobregat!

Coneixerem el riu i el seu ecosistema

T'hi apuntes?

Data: Dissabte, 13 d'abril

Hora: 09.45 hores

Lloc de sortida: Sortida del metro "Hospital de Bellvitge"

Inscripcions: A la Biblioteca Bellvitge, trucant al telèfon 93 403 61 60 o al formulari ja.cat/Llegimelriu2024

La iniciativa, que complementa el projecte existent RiuNet, promou punts d’innovació social creats a les biblioteques mitjançant comunitats de persones usuàries que treballen en l’estat hidrològic i ecològic d’un riu. Llegim el riu se centra en el coneixement de la qualitat de l’aigua del Llobregat i dels seus afluents a la seva àrea d’influència, la qual cosa ha de permetre la generació de noves dades, la recerca i la interpretació de la informació.