Ajuntament de L'Hospitalet

12/07/2020 12:45:00

L’Hospitalet tanca les pistes poliesportives a l’aire lliure

Es tracta de les pistes del parc de la Serp, del carrer de Badalona i de Can Trinxet

S’estan posant impediments per al seu ús a les pistes dels parcs de la Torrassa i de les Planes

Davant l’increment de casos positius de Covid-19 a L’Hospitalet, l’Ajuntament ha procedit a tancar les pistes poliesportives del parc de la Serp, del carrer de Badalona i de Can Trinxet. Entre avui i demà, els serveis municipals estan posant impediments per al seu ús a les pistes esportives del parc de la Torrassa i del parc de les Planes.

L’objectiu d’aquesta mesura és impedir la realització d’esport en grup i evitar el contagi i la propagació del virus.

Els parcs resten oberts.