17/10/2023
Inauguració 18a edició Festival Acròbates: Xaranga i versos contra la censura

Xaranga i versos contra la censura, amb José Arcenegui, Lola Nieto, Olza Olzeta i The Swing Cavaliers Marching Band.
Inauguració 18a edició
Dijous, 2 de novembre
Itinerant. Punt de trobada: Auditori Barradas

Has llegit bé, xaranga i versos contra la censura és l’espectacle que hem preparat per donar el tret de sortida a la 18a edició del Festival Acròbates. Com us avançàvem en la presentació, enguany el festival s’ha vestit de negre per fer una crítica contundent i clara a la censura cultural, i s’ha vestit de Lorca perquè els seus versos omplen aquesta foscor de colors, llibertat i esperança. I és precisament amb aquest esperit lorquià que volem que ens acompanyeu en aquest itinerari pel centre de la ciutat de L’Hospitalet.

Ens acompanyaran en l’itinerari la banda The Swing Cavaliers Marching Band i les veus poètiques contra la censura de José Arcenegui, Lola Nieto i Olza Olzeta.

Consulta tota la programació del festival aquí.