23/11/2020 13:05:00
Tornen a obrir equipaments esportius i culturals

Atenent al que disposa el Pla d’obertura progressiva d’activitats dissenyat pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, per fer front a la situació sanitària, les instal·lacions esportives i els equipaments culturals tornen avui a obrir les seves portes amb limitacions d’aforament.

Els poliesportius municipals han reobert aquest matí amb totes les garanties higièniques i sanitàries. Han reprès l’activitat amb un aforament màxim del 30 % i amb cita prèvia per accedir a les sales o fer activitats dirigides. Els vestidors només estaran oberts per donar servei a les persones usuàries de les piscines.

La petició de cita prèvia (activitats dirigides, sala de fitnes i piscina) s’ha de fer a través de l’APP Trainingym, del telèfon del poliesportiu en qüestió o de manera presencial amb un màxim de 24 hores d’antelació. No es pot garantir l’accés a aquelles persones que s’adrecin directament a la instal·lació sense haver realitzat prèviament la reserva. L’horari d’obertura serà l’habitual i el tancament es realitzarà a les 21 hores.

Durant el període de tancament, s’han realitzat tasques de manteniment, neteja i desinfecció de tots els espais per poder seguir garantint totes les condicions higièniques i sanitàries i donar, ara més que mai, un servei de qualitat saludable i de confiança.

Pel que fa a les instal·lacions municipals a l’aire lliure, tornen a obrir amb el 50 % de l’aforament, tret de les pistes de petanca, que continuen tancades.

quipaments culturals

Segons les noves mesures, l’Auditori Barradas i el Teatre Joventut obren a partir d’aquesta setmana amb el 50 % de l’aforament. Pel que fa als centres culturals, reprenen les activitats que tenien programades (exposicions i espectacles assimilables a teatres), però es mantenen suspesos els tallers, els cursos i les cessions a tercers.

Torre Barrina reprendrà les activitats del programa Fem tàndem i altres activitats amb grups estables que no requereixin professor/a o tutor/a.

Pel que fa a l’Escola de Música-Centre de les Arts, torna a oferir els seus serveis, però amb grups de sis alumnes. L’EMMCA s’està dirigint de manera individualitzada a l’alumnat per informar de com serà l’organització de les classes.