12/09/2023
Clubs de lectura i grups de conversa 2023-2024 a les Biblioteques de L'Hospitalet
La inscripció s'obrirà el dia 12 de setembre a les 15.30 hores

Aquest curs 2023-2024 hem preparat 30 clubs de lectura, 12 grups de conversa i 7 d'altres activitats amb inscripció (cinefòrums, tallers...), tant en format presencial com algun de virtual.

Podeu trobar l'oferta  de cadascun dels clubs de lectura i grups de conversa, i a partir del dia 12 de setembre de 2023 a les 15.30 hores, podreu accedir als enllaços dels formularis d'inscripció, tant al document que adjuntem com al menú d’activitats de cada biblioteca.

Els clubs de lectura de la Biblioteca Bellvitge seran de lliure accés, i per tant no hi haurà inscripcions. Per a més informació, poseu-vos en contacte directament amb la mateixa biblioteca.

Els Grups de conversa en anglès s'iniciaran posteriorment a la data dels anteriors, ja que la seva dinamització resta pendent d'una contractació pública. Us informarem de seguida que s'obrin les inscripcions.

Clubs de lectura i grups de conversa curs 2023-2024