27/02/2017
Gran èxit del Village, amb més de 10.000 tapes servides durant el cap de setmana
Una proposta que fusiona gastronomia i oferta cultural en el marc del GSMA Mobile World Congress
Gran èxit de participació en el primer cap de setmana del Village, en què s’han servit un total de 10.139 tapes. El Village s’emmarca dintre del projecte L’Hospitalet Experience, que organitza l’Ajuntament en col•laboració amb l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat i diferents entitats, restauradors i agents culturals de la ciutat. L’objectiu és mostrar la riquesa gastronòmica i la cultura de la ciutat tant al públic local com a visitants i congressistes.

Instal•lat al bell mig de la plaça d’Europa, el Village ofereix dos envelats climatitzats —el més gran de 300 m2— on degustar tapes i platillos de diferents punts del nostre país, elaborats per un total de 24 restauradors i entitats de la ciutat; la terrassa exterior, una àmplia zona d’oci on gaudir d’espectacles de carrer i creacions artístiques, i l’escenari amb actuacions musicals. Com a novetat d’enguany, el Village ha ofert durant el cap de setmana una zona de jocs infantils per als més petits, l’espai IKEA Kids.

Avui i demà —dies de celebració del congrés— serà el moment de tastar alguns dels plats i de les especialitats més típiques del nostre territori, en horari d’11 a 20 hores. Durant tota la jornada se succeiran tant a la plaça com a l’escenari diferents activitats i actuacions de diferents gèneres (percussió, flamenc, jazz, rumba catalana, sardanes, street dance, dj...).

L’any passat van passar pel Village 9.000 persones i es van servir unes 15.000 tapes.