Ajuntament de L'Hospitalet

11/02/2019

Presentació del cartell de les Jornades del Dia d’Andalusia

Veure imatge de  Presentació del cartell de les Jornades del Dia d’Andalusia   (nova finestra)
Un dibuix de l’Alhambra de Granada. Aquesta és la imatge del cartell d’aquest any de les Jornades Commemoratiaves del Dia d’Andalusia a L’Hospitalet que se celebraran del 22 al 24 de febrer al recinte de La Farga de L’Hospitalet.

L’alcaldessa, Núria Marín, acompanyada d’altres regidors, va  assistir a la presentació del cartell  de les XXXIII Jornades Commemoratives Dia d’Andalusia a L’Hospitalet i al pregó de la festa que va anar a càrrec de Francisco Maldonado, director de Patrimoni Provincial de Turismo de Granada. L’acte, organitzat per la Federació d’Entitats Andaluses de L’Hospitalet, es va celebrar al  Centre Cultural la Bòbila .