19/09/2017
Finalitzen les obres d’urbanització del carrer de Subur
Els treballs han servit per millorar l’accessibilitat del carrer, una via amb un fort pendent i diversos trams d’escales per accedir a les finques
El carrer de Subur, situat entre l’avinguda del Masnou i el carrer de l’Esmaragda, es caracteritza per un fort pendent, especialment a la seva secció final pròxima al parc de les Planes, i per la presència de diversos trams esglaonats a les voreres, a diferents nivells, per accedir als immobles.

Els treballs han permès millorar les condicions d’accessibilitat i la pavimentació de la via, calçada i voreres, seguint les indicacions del Pla de mobilitat urbana sostenible de L’Hospitalet.

El carrer, abans de dos sentits de circulació, s’ha configurat ara com a vial de plataforma diferenciada, amb una calçada de 5,5 metres d’amplada formada per un únic carril de circulació de 3,5 metres i una banda d’aparcament i serveis de 2 metres.

Les voreres s’han ampliat d’1,5 a 3,15 metres i permeten ara als vianants evitar les escales als trams que abans ocupaven tot l’espai de pas. També s’han regularitzat els esglaons per facilitar l’accés als edificis d’habitatges i als locals de planta baixa i s’hi han col•locat baranes noves.

Les obres del carrer de Subur, amb un pressupost d’adjudicació de 239.580 euros, també han inclòs la renovació de l’enllumenat, les papereres i els escocells, on aviat es plantarà nou arbrat. Els treballs es completaran pròximament amb el soterrament de les línies elèctriques que travessen el carrer, per part de la companyia subministradora del servei.