26/02/2020
Pau Solanilla presenta a Torre Barrina el llibre La república de la reputación: economía, poder y emociones
 L’activitat se celebra en el marc del Tech Spirit Barcelona
 El regidor d’Innovació i Cultura, David Quirós, intervindrà en la presentació
Torre Barrina organitza demà dijous la presentació del llibre de Pau Solanilla La república de la reputación: economía, poder y emociones. Solanilla és consultor internacional en comunicació i estratègia i identitat pública, i en el seu llibre ens convida a prendre consciència del grau d’exposició i hiperconnectivitat a què estem exposats.

L’era digital facilita l’accés a la informació però ens fa vulnerables. Amb la influència de les xarxes socials, empreses, institucions i ciutadans ens exposem a l’escrutini, posem en joc la nostra reputació. Solanilla ens parlarà dels elements clau per cuidar i millorar la nostra reputació digital, aplicada a qualsevol estratègia de comunicació i lideratge.

El regidor d’Innovació i Cultura, David Quirós, intervindrà en la presentació de l’activitat, inclosa en el programa del Tech Spirit Barcelona, un esdeveniment sorgit de manera espontània després de la cancel·lació de 4YFN i MWC, organitzada per Barcelona Tech City amb diferents institucions.

El Tech Spirit Barcelona té lloc del 23 al 27 de febrer amb la convocatòria de més de 45 activitats, més de 100 esdeveniments i amb la presència de ponents nacionals i internacionals.

La presentació de La república de la reputación: economía, poder y emociones tindrà lloc el 27 de febrer, a les 18.30 hores. Des de 2016, Torre Barrina s’alça amb el repte d’estimular la capacitat innovadora de la ciutadania actuant, alhora, com una plataforma d’experimentació, aprenentatge i desenvolupament de projectes socials.

Més informació: