02/06/2020 17:00:00
La Guàrdia Urbana intensifica la vigilància durant el primer cap de setmana en fase 1
S’ha incrementat el control de l’espai públic i dels establiments de restauració amb terrasses

La Guàrdia Urbana ha incrementat aquests darrers dies la vigilància de l’espai públic, coincidint amb el primer cap de setmana en fase 1 de desconfinament i la festivitat de la Pasqua Granada.

S’ha intensificat el control d’espais com parcs i zones de trànsit de vianants, així com dels establiments de restauració amb terrasses, per tal de vigilar el compliment de la normativa de l’estat d’alarma per la Covid-19.

En aquests tres dies, els agents de la Guàrdia Urbana han realitzat 111 actuacions de control d’establiments, 91 d’identificació i comprovació de persones, 125 de vigilància de parcs i espais públics i 80 de vigilància de zones prioritàries de trànsit de vianants. També, al llarg de la setmana passada van ser inspeccionades al voltant de 150 terrasses.

Durant el cap de setmana han estat detingudes 16 persones per diverses causes, entre d’elles, violència de gènere, delicte contra la salut pública, robatori amb violència, danys i desobediència.

També, han estat ateses 1.062 trucades, majoritàriament relacionades amb l’àmbit de la convivència i el civisme i vinculades al compliment de l’estat d’alarma en terrasses, espais públics i domicilis particulars.