21/07/2017
L’exposició “L’Hospitalet i la memòria democràtica" es trasllada a Casa Espanya
Can Riera acollirà les oficines administratives del Museu
L’exposició permanent “L’Hospitalet i la memòria democràtica. L’Hospitalet del segle XX” canvia d’ubicació, deixa Can Riera per traslladar-se a la segona planta de l’edifici de Casa Espanya. El canvi és un dels punts del Pla director del Museu, un pla estratègic que defineix l’actuació i els espais de l’equipament a mitjà i llarg termini.

El Pla director proposa racionalitzar l’espai dels tres edificis del Museu i recomana reubicar les exposicions permanents en l’edifici de Casa Espanya, on es podrà seguir la història de L’Hospitalet. L’Harmonia allotjarà les exposicions temporals i Can Riera acollirà les oficines del personal administratiu i els serveis pedagògics.

La mostra de Can Riera ja s’ha desmuntat i dilluns, 24 de juliol, l’edifici tancarà les portes per adaptar les instal•lacions als nous usos i traslladar l’exposició al voltant de la memòria democràtica a Casa Espanya, on es podrà tornar a visitar a partir del mes de setembre.