16/10/2020 14:55:00
Noves mesures per fer front a la Covid-19
Entre altres, es tanquen els mercats setmanals de Bellvitge i la Florida i els equipaments esportius municipals no supervisats

L’Ajuntament de L’Hospitalet ha adoptat un seguit de mesures extraordinàries, a través d’un decret d’alcaldia, per fer front a la Covid-19, durant el període de vigència de la resolució de la Generalitat al respecte, a la qual s’adapta, que va entrar en vigor la passada nit.

El decret assenyala el tancament dels següents equipaments, serveis i espais públics:

• El mercat ambulant de Bellvitge, els divendres, i el de “Los Pajaritos”, els diumenges a la Florida.
  • Els parcs i jardins de titularitat pública i les àrees de joc infantils tancaran a les 20 hores.
  • Els recintes on es desenvolupen activitats culturals d’arts escèniques i musicals, cinema o exposicions (centres culturals, Centre d’Art Tecla Sala, Fundació Arranz-Bravo, Teatre Joventut, Auditori Barradas i similars) tancaran a les 23 hores.

El decret suposa també la suspensió de la celebració presencial de congressos, convencions, fires comercials i festes majors.

També es prenen aquestes mesures:

• Es limita al 50 % l’aforament dels recintes on se celebren matrimonis civils. A més, cal respectar la distància mínima interpersonal d’1,5 metres.
  • S’ajornen totes les competicions esportives previstes a L’Hospitalet durant el període de vigència d’aquest decret, a excepció de les competicions oficials d’àmbit estatal, internacional i professional. Es permeten els entrenaments de dilluns a divendres, d’acord amb els convenis subscrits amb l’Ajuntament per part de les entitats esportives, complint en tot moment les mesures sanitàries establertes, i complint els criteris d’accés a les instal·lacions esportives.
  • Se suspenen les activitats de restauració als locals i establiments de les instal·lacions esportives municipals.
  • Es limita al 50 % l’aforament de les instal·lacions i equipaments esportius municipals, sempre que estiguin supervisats, hi hagi control d’accés i es compleixin les indicacions dels plans sectorials aprovats pel Comitè de Direcció del Pla d’Actuació del PROCICAT.
  • Es tanquen els equipaments esportius municipals que no estiguin supervisats, com ara les pistes poliesportives a l’aire lliure a l’espai públic, pistes de petanca, pistes d’skate i similars.

Més informació: https://coronavirus.l-h.cat/coronavirus.aspx