11/10/2016
El premi de novel•la negra L’H Confidencial rep 52 originals
  El mes de gener es coneixerà l’obra guanyadora de l’onzena edició del guardó
L’onzena edició del Premi Internacional de Novel•la Negra L’H Confidencial ha tancat el termini de presentació d’originals amb 52 textos de diverses procedències. El veredicte del jurat es donarà a conèixer el mes de gener de 2017 i el premi es lliurarà l’1 d’abril a la Biblioteca la Bòbila.

Pel que fa a la procedència dels participants, 19 són de Catalunya, 24 han arribat de la resta d’Espanya i 9 ho han fet des de diversos llocs del món (Alemanya, l’Argentina, Colòmbia, Mèxic, el Perú i l’Uruguai).

Dels 52 originals només cinc arribaran a la lectura final per part d’un jurat presidit pel regidor de Cultura de l’Ajuntament de L’Hospitalet i integrat per la responsable de Biblioteques de L’Hospitalet, un representant de Roca Editorial, el director de la Biblioteca la Bòbila i lectors del Club de lectura de novel•la negra de la biblioteca.

El veredicte es farà públic el proper gener i el lliurament del premi tindrà lloc l’1 d’abril, en un acte públic que comptarà amb l’assistència del guanyador o de la guanyadora. La dotació del premi és de 12.000 euros i comporta la publicació de la novel•la en la col•lecció Roca Criminal de Roca Editorial.

El Premi Internacional de Novel•la Negra L’H Confidencial el convoquen conjuntament l’Ajuntament de L’Hospitalet i Roca Editorial i és promogut per la Biblioteca la Bòbila.