Ajuntament de L'Hospitalet

12/04/2019
Millora Espai Públic

El parc de la Pau és objecte d’unes obres de remodelació i millora

Realitzades per la Brigada Municipal, amb la participació de treballadors dels plans d’ocupació
Veure imatge de  El parc de la Pau és objecte d’unes obres de remodelació i millora (nova finestra)
El parc de la Pau —un espai de 3.400 metres quadrats ubicat a la Florida-les Planes i delimitat per les avingudes de la Primavera, de Ponent i de Catalunya— està sent objecte d’unes obres de remodelació i millora, a càrrec de la Brigada Municipal i amb la participació de treballadors dels plans d’ocupació.

L’actuació, que afecta també els entorns del parc, forma part dels pressupostos participatius dels districtes, dins del Pla d’inversions municipal 2016-2019 per a la transformació i millora dels barris.

Els treballs de remodelació del parc de la Pau, que es duen a terme des del passat mes de març, inclouen l’ampliació de la zona d’esbarjo, amb la creació d’una nova àrea de jocs infantils tradicionals i circuits pintats al terra; la reparació o substitució dels bancs malmesos; l’adequació dels accessos; la millora i pintura de les tanques que envolten l’espai, a més del repicat i arrebossat dels murs i parets del parc.

Als carrers dels voltants d’aquest espai, també s’han fet obres de recuperació de pilones i papereres, reparació de panots, rehabilitació d’escocells i repintat de fanals i semàfors, i es preveu que aquest any es renovi i millori l’enllumenat del parc de la Pau.

L’actuació l’està duent a terme la Brigada Municipal, ampliada aquest semestre amb la incorporació de treballadors provinents del pla d’ocupació Treball i Formació del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i del programa Nerthus de l’Àrea Metropolitana de  Barcelona (AMB), especialitzats en oficis com a paletes, pintors i soldadors.