16/01/2018
L’Hospitalet participa per primera vegada al certamen Fitur
El turisme de negocis, la ciutat com a destinació turística esportiva, la gastronomia i el Districte Cultural són els elements principals de promoció
L’Hospitalet, mitjançant la Regidoria de Turisme i Desenvolupament Econòmic, participarà a la Fira Internacional de Turisme,  Fitur 2018  —un dels salons més destacats en l’àmbit internacional vinculats al turisme que obre portes aquest dimecres 17 de gener a Madrid—, dins de l’espai cedit per la Diputació de Barcelona.

Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament de L’Hospitalet té com a objectiu promocionar la ciutat com a pol d’atracció turística a través d’un fulletó que, amb el nom We L’Hove. L’Hospitalet, la ciutat que es fa estimar, destaca des de diferents perspectives els principals atractius turístics de la ciutat: des de la seva gastronomia singular i diversa amb una àmplia oferta de locals de tapes i restaurants; o el turisme de negocis, un sector que ha crescut els darrers anys gràcies a la transformació urbanística que ha experimentat el Districte Econòmic de L’Hospitalet a l’entorn de la Granvia; a l’activitat empresarial i de negocis que genera Fira de Barcelona a Granvia L’Hospitalet; i el recinte firal de La Farga, ubicat al centre de la ciutat, i a la situació estratègica de la ciutat  entre l’aeroport, el port i la ciutat de Barcelona.

També es promocionarà la ciutat des del vessant esportiu, ja que L’Hospitalet ha rebut la qualificació de ciutat acreditada amb el segell de Destinació de Turisme Esportiu per l’Agència Catalana de Turisme des de 2015, per les instal•lacions esportives, els allotjaments i els serveis d’especialitats dels quals disposa.

Altres elements que es pretén destacar de la ciutat durant la celebració de Fitur són el parc hoteler i d’allotjament de la ciutat, que ha crescut els darrers anys fruit de la demanda com a conseqüència de l’activitat econòmica que es produeix al Districte Econòmic; i el patrimoni cultural, els museus, l’art contemporani i els projectes que es generen a l’entorn del Districte Cultural i el calendari festiu i d’esdeveniments de la ciutat.

La Fira Internacional de Turisme celebra la seva 38a edició i és el punt de trobada per als professionals del turisme i la fira líder per als mercats receptius i emissors d’Iberoamèrica. L’edició 2017 va batre rècords de participació amb prop de 10.000 expositors de 165 països i regions.