10/09/2019
Avís d’anul•lació d’actes de ciutat per la pluja
Degut a l’episodi de pluges intenses, alguns dels actes lúdics i festius que s’han de fer a l’aire lliure entre avui i demà es poden veure afectats.

En el cas de la Festa Major de Bellvitge, es confirma que avui dimarts queden anul•lats la master class de Zumba que s’havia de fer a la plaça del Mercat, i els concerts de Festelparc, que s’havien de fer al Parc Metropolità de Bellvitge.

L’actuació del grup de cors i danses, i el concert de gospel que s’havien de fer a l’estand sociocultural es traslladen a l’antiga Aula de Bellvitge, mentre que els concerts de Dani Flaco i Santi Carulla es faran a l’estand sociocultural.

La resta d’actes de ciutat previstos per a avui i demà, com és el cas de l’acte institucional amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, també es podrien veure afectats en cas de persistir la pluja.