Ajuntament de L'Hospitalet

07/02/2019
Innovació

La innovació empresarial, a debat

Veure imatge de  La innovació empresarial, a debat (nova finestra)
L’Hospitalet ha acollit avui una jornada que ha tingut com a objectiu reflexionar sobre el paper de la innovació en el desenvolupament econòmic i social. Al llarg del matí, a través de diferents intervencions, s’ha abordat, entre altres, la innovació no tecnològica, la innovació com a mitjà per a la millora de la salut i el compromís per avançar en igualtat d’oportunitats.

La jornada, que s’ha fet al Centre Cultural Tecla Sala, ha comptat amb la participació de l’alcaldessa, Núria Marín, el secretari d’Estat per al desenvolupament digital, Francisco Polo, i el regidor d’Innovació Social, David Quirós. La jornada ha estat organitzada per TACTIO i ISGlobal.