11/12/2019
El Centre de Dansa de Catalunya representa El Trencanous per a més de 1.500 escolars
Les representacions comencen avui al Teatre Joventut

Un any més, el Centre de Dansa de Catalunya representa al Teatre Joventut el ballet El Trencanous. De l’11 al 13 de desembre les sessions són destinades a les escoles de la ciutat i el cap de setmana estaran obertes al públic general. Prop de 2.500 espectadors assistiran a les cinc sessions d’El Trencanous, més de 1.500 dels quals són escolars.

Màgia i fantasia són els principals ingredients d’aquest ballet amb música de Txaikovski, basat en un conte d’Alexandre Dumas, que revisa i dulcifica la història d’Ernst Theodor Amadeus Hoffmann.

El Centre de Dansa de Catalunya actualitza aquest ballet amb la coreografia adaptada de Roser Muñoz i Joan Boix, directors del Centre, i interpretat per alumnes del curs de formació.

Ubicat a Santa Eulàlia, el Centre de Dansa de Catalunya es dedica a la formació professional en dansa clàssica i contemporània. També ofereix cursos com a activitat extraescolar per a infants i joves que volen fer una activitat lúdica i cultural.

Des del 2016 el Centre de Dansa de Catalunya ofereix places de residència perquè nois i noies puguin seguir la seva formació sense necessitat de fer llargs desplaçaments.