17/09/2020 13:20:00
Joventut i Barradas inicien la temporada de tardor
El Teatre Joventut reprograma espectables ajornats per la pandèmia. Es redueix l’aforament per complir amb les mesures de seguretat.

El Teatre Joventut i l’Auditori Barradas afronten una nova temporada d’arts escèniques i música, després de mesos tancats a causa de l’emergència sanitària causada per la Covid-19. El Teatre Joventut recupera alguns dels espectacles que es van haver d’ajornar per la pandèmia.

Els dos equipaments han adaptat els seus espais complint amb les mesures de seguretat establertes. Es redueix l’aforament respectant una separació de dues butaques entre unitats de compra sense superar el 55% de l’espai de les sales. L’ús de la mascareta serà obligatori i es demanaran les dades de contacte als assistents (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic) amb l’únic objectiu de facilitar la comunicació amb el teatre en cas de necessitat.

El regidor de Cultura, David Quirós, assistirà diumenge, 20 de setembre, a la primera representació de la temporada al Teatre Joventut, l’espectacle Dos tablas y una pasión, que presenta El Brujo i que està basat en textos dels clàssics: Lope de Vega, Cervantes, Shakespeare… Actors de renom com Ramon Madaula (Els Brugarol, 3 d’octubre), Joan Pera (El pare de la núvia, 10 d’octubre) o Abel Folk (Alguns dies d’ahir, 17 d’octubre).

En el marc del Festival Acròbates, Lídia Pujol presentarà la seva proposta musical basada en les cançons de Cecilia (14 de novembre) i Mayte Martín canta els versos del poeta malagueny Manuel Alcántara. L’estil característic del jazz manouche el posarà l’EMMCA amb el conjunt The Django Orchestra Academy (29 de novembre).

La temporada de tardor del Teatre Joventut recupera alguns dels espectacles que es van haver de suspendre pel confinament. S’ha reprogramat per al 4 de desembre el monòleg Cinco horas con Mario, amb Lola Herrera, i Around the World (24 d’octubre), l’espectacle de dansa urbana que la companyia Brodas Bros havia d’oferir durant la Quinzena metropolitana de dansa.

L’Auditori Barradas acull propostes del Festival Acròbates, cançó i poesia amb Ismael Serrano i Benjamín Prado (15 de novembre) o Luis G. Montero i Mercè Sampietro (20 de novembre).

Podeu consultar la programació del Teatre Joventut en el següent enllaç ssuu.com/culturalh/docs/programasetembredesembre20/1?ff=true

Equipaments segurs

Teatre Joventut i Auditori Barradas han adaptat les instal·lacions a les mesures Covid-19:

· És obligatori l’ús de la mascareta durant tot el temps d’estada als equipaments, també durant les representacions.
· Mantenir la distància de seguretat.
· Utilitzar els dispensadors de gel hidroalcohòlic ubicats al vestíbul.
· Per assistir als espectacles es recomana accedir amb prou temps d’anticipació per evitar aglomeracions a l’accés de la sala.
· Sempre que sigui possible, es recomana adquirir les entrades a través de la plataforma de venda online.
· Seguir les indicacions del personal i els circuits establerts d’entrada i sortida.
· Identificació de tots els assistents: les persones que hagin adquirit les entrades online, a través de les dades aportades en el moment de la compra. Per a les compres a taquilla es prendran les dades personals.