03/08/2018
Obres que comencen a l’agost a L’Hospitalet
Les obres d’ordenació de la vorera muntanya de la carretera de Santa Eulàlia afectarà la supressió d’un carril de circulació. Els vehicles que circulin sentit Barcelona seran desviats pel carrer de Jacint Verdaguer, que canviarà de sentit fins al carrer de la Unió

Aquest mes d’agost continua l’inici d’obres a l’espai públic a la ciutat de L’Hospitalet. L’Ajuntament destina prop de 100 milions d’euros en  millorar  l’espai públic i construir nous equipaments municipals, projectes que es duen a terme al llarg d’aquest any 2018 i de l’exercici de 2019 a tots els barris de la ciutat. Es tracta d’un conjunt  de projectes de millora i renovació de la pavimentació de carrers, places i espais públics de tots els barris de la ciutat, que inclou també  la remodelació i l’ampliació de les voreres i la conversió d’una desena en vies de prioritat invertida, seguint els criteris del Pla de mobilitat urbana sostenible de L’Hospitalet. Les obres de renovació d’asfalt i de voreres que comencen durant el mes d’agost són les següents:

•C. de Santa Eulàlia, banda muntanya, entre c. de Martí i Codolar i c. de Jacint Verdaguer (Santa Eulàlia)
El 6 d’agost s’inicia aquesta nova fase (canvi de vorada) de la renovació de voreres en diversos trams al llarg de tot el carrer, obres que s’hi estan fent des del mes de maig i és previst que finalitzin el 31 d’agost.
Mentre durin els treballs, en aquest tram es talla el carril sentit Cornellà i els vehicles que circulin en aquest sentit utilitzaran el carril banda mar. Els vehicles que circulin sentit Barcelona seran desviats pel carrer de Jacint Verdaguer, que canviarà de sentit fins al carrer de la Unió.

C. de Castelao, entre c. de Natzaret i c. del Mestre Carbó (Santa Eulàlia)
El 6 d’agost s’inicia aquesta nova fase de les obres de renovació i ampliació de voreres a tot el carrer, que passa a tenir un carril de circulació —es canvia el sentit, ara descendent— i una línia d’aparcament. Es plantarà nou arbrat i es renovarà l’asfalt.
Els treballs s’hi estan fent des del mes d’abril i és previst que finalitzin l’1 de   setembre.
Hi ha afectacions de trànsit a la zona d’obres.

•C. de l’Aprestadora, entre c. del Comerç i c. de Castelao (Santa Eulàlia)
El 6 d’agost s’inicia aquesta nova fase de renovació de voreres i asfalt del c. de l’Aprestadora, entre c. de l’Alhambra i c. de Rosell. S’amplien les voreres i la via passa a tenir un únic carril de circulació, sentit Cornellà.
Hi ha afectacions de trànsit a la zona d’obres.

•C. de Mas, entre c. de Rafael Campalans i c. de la Joventut (Collblanc-la Torrassa)
El 6 d’agost s’inicia aquesta nova fase de la renovació de voreres de pràcticament tot el carrer, amb ampliació de la vorera banda muntanya.
Les obres s’hi estan fent des del mes de juny i és previst que finalitzin l’1 de setembre.
Als trams afectats pels treballs, el carrer es manté obert al trànsit, però no es permet l’aparcament.

•C. del Montseny, entre c. del Llobregat i c. de Rafael Campalans (Collblanc-la Torrassa)
El 6 d’agost s’inicia aquesta nova fase de les obres de renovació de voreres de tot el carrer, amb ampliació de la vorera banda mar en la pràctica totalitat de la via.
Les obres s’hi estan fent des del mes d’abril i és previst que finalitzin l’1 de   setembre.
Als trams afectats per les obres, el carrer es manté obert al trànsit, però no es permet l’aparcament.

•C. de Llançà, entre c. de Pujós i c. de París, i entre c. del Montseny i c. de la Mare de Déu dels Desemparats (Collblanc-la Torrassa)
El 6 d’agost s’inicia aquesta nova fase de renovació i ampliació de les voreres de pràcticament tot el carrer, amb eliminació de la línia d’aparcament.
Les obres s’hi estan fent des del mes de juny i és previst que finalitzin l’1 de   setembre.
Als trams afectats pels treballs, el carrer està tallat al trànsit.

•Ctra. de Collblanc, banda sud —sentit Barcelona, entre av. de Severo Ochoa i c. de Josep Sunyol (Pubilla Cases)
Del 20 al 24 d’agost.
Obres de fresat, asfaltat i pintat.
Mentre durin els treballs, la zona d’obres estarà tallada al trànsit i s’establiran recorreguts alternatius.

•Rbla. de la Marina, entre c. d’Enric Prat de la Riba i trav. Industrial (Centre)
Del 27 al 31 d’agost.
Obres de fresat, asfaltat i pintat.
Mentre durin els treballs, la zona d’obres estarà tallada al trànsit.

•C. de l’Aprestadora, entre Gran Via Center i c. de la Riera Blanca, rotonda amb av. del Carrilet i c. de Buenos Aires (Santa Eulàlia)
Del 27 al 31 d’agost.
Obres de fresat, asfaltat i pintat.
Mentre durin els treballs, la zona d’obres estarà tallada al trànsit.