20/04/2017
Arrenquen les Festes de Primavera!
Les Festes de Primavera 2017 han arrencat amb l’humor i l’enginy d’un pregoner excepcional, l’actor i monologuista hospitalenc Raúl Alcaraz. Des del balcó de l’Ajuntament, Alcaraz ha convidat tothom a gaudir de les festes, i a sortir al carrer per participar a les diferents activitats de cultura popular i tradicional, música, teatre, circ, exposicions i esports programades aquests dies.

Tot seguit, la Banda Provençana, formada per músics de diferents entitats musicals i culturals de la ciutat i per l’alumnat i professorat de l’Escola Municipal de Música-Centre de les Arts (EMMCA), ha interpretat El ball de la balsa i ha donat pas a l’exhibició de grallers, gegants, capgrossos, esbarts dansaires, castellers, trabucaires, diables i bestiari.

La informació de les Festes està disponible en l’aplicació per a telèfons mòbils i tauletes i al web especial de Festes de Primavera (www.l-h.cat/webs/especials/festesprimavera). També es podran viure a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram) amb el hashtag #PrimaveraLH.